resumen

dålig upp date beror på en härlig vistelse på karibiens pärla, Kuba. dit åkte jag med min projektgrupp och kom hem med massa erfarenheter och bilder som jag liksom inte ens orkar lägga upp här. hänvisar till facebook. sedan har jag gått i skolan, sagt upp mig, sagt ja till ett annat jobb, haft min mösspåtagning, druckit öl på uteservering, tagit igen tid med de flesta av vännerna och åkt till åland för att fira mordern mins födelsedag. med andra ord har jag haft det oförtjänt bra och nu återstår bara sista månaden av skolhets, sedan kan jag lugnt sträcka ut mig, klappa mig själv på axeln och se fram emot ett liv utan roden. yey.

Kommentarer
Postat av: Sofie

En liten undran bara.. Har sett att det står Amanda på din studentmössa och blev då väldigt förvirrad, heter inte du Sanna?

2011-05-10 @ 17:43:57
Postat av: Sanna

ja det är ju så knäppt att jag är döpt till Alexandra men kunde aldrig uttala det när jag var yngre så jag kallade mig själv för Sanna. Så det står Alexandra på min mössa efter omröstning i min klass :)

2011-05-11 @ 08:28:30
URL: http://dewberry.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0