men berätta ingenting om England

det jag kommer sakna minst med mitt liv som hyllmongo på MRC är de fucking tidiga morgonarna och många gånger så inkompetenta arbetskamrater, som absolut i regel är trevliga. men som saknar arbetsmoral. hum, märks det att fröken Händel är sur. ja. kunde verkligen inta somna inatt, sist jag kikade på klockan närmade hon sig två och alamet stod flämtade ångestfyllt på 03.30. inte många timmars sömn, segaste dagen på liljeholmen. sedan beslöt jag mig för att vara duktig och fixa klänning till slutskivan, men stan var enbart fylld men nån internationell marknad som gjorde det omöjligt att ta sig fram, slutsålda storlekar och fula ungar. hah, gladaste cheyen i norrtälje fick iaf med sig en utread skinnjacka och ett par nya jeans hem. något som jag velat ha ett tag, jackan i över ett år men jag känner ändå att dagen hade varit så mkt bättre om det just nu hade hängt en fet partyblåsa i min garderob. men man kan inte ha allt och jag belönar den som läste hela inlägget med godis. hejdå.

Kommentarer
Postat av: linnea

tack för godiset puss

2011-05-21 @ 16:57:11
Postat av: sanna

kommentera fort som fan om ni läste hela inlägget, de godaste godisarna tar slut snabbast. snart finns det bara russin och de där äggformade godisarna som är kvar sen i påskas!

2011-05-21 @ 19:33:43
URL: http://dewberry.blogg.se/
Postat av: David

godis...

2011-05-21 @ 19:59:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0