en dag

speciell dag. tjejerna och jag genomförde en oförberedd redovisning tillsammans (som vanligt?) men rockade ändå så hårt i ordbajseri. sedan låste filosofi/religionsläraren in mig och henne i dataförrådet för betygsamtal lite spontant, jag stod mest och undrade varför jag stod ensam med henne i en skrubb... smet tidigare från engelskan för att åka till gröna lund med svenska kyrkan för att sjunga om att jesus älskar alla barnen i frittfall? väl på grönan åt jag alldelses för mkt och mådde mest illa men det var riktigt nice emellanåt. förutom regnet och alla trasiga ponchos! nu sitter jag här och har lite ångest över att jag borde läsa psykologi och skriva loggsamanfattning. men det får vänta tills imorgon. hej hopp

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0