fuck my life

jag har verkligen inget liv. jag går i skolan, jag pluggar, jag jobbar. har jag tur får jag titta på en bra film och vara med fina vänner. men det händer allt för sällan nu, för jag har aldrig varit så stressad över skolan i hela mitt liv. vi har chokartat mycket att göra i skolan innan studenten och det gör det inte lättare att jag är borta från skolan i princip hela april. jag har själv valt att åka till Idre och Kuba, jo jag vet och det ska bli fantastiskt, men det försvinner liksom tre veckor.
så jag ber om ursäkt på förhand, om jag inte är en så rolig och bra vän de kommande två månaderna. men just nu måste all min energi gå åt till skolan. hur sorgligt det än är. jag hatar min tillvaro just nu. det ska tilläggas att jag pluggar på en fredag och det är väl ungefär andra gången i världshistorien som jag gör det.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0