den tjugoandra mars


lite bättre bild på huvudpälsen men nej, jag gillar det inte. ser tunt och tråkigt ut. jag vill vara karismatisk och galen. jaja, blir till att stå ut några dagar till!                                                                                                                                                                                                                                                                           annars har jag pluggat massa idag, ridit och druckit kaffe i solen. kom precis hem från möte i byn, komunalrådet Kjell Jansson var på besök, intressant var det men satan i gatan vad gnälliga folk är. för en gångs skull lyckades jag hålla käften... nästan. hej hopp

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0