moget konstaterande

jag har tänkt lite och kommit fram till att man visst kan ha hur kul som helst nykter. med risk för att låta jävligt torr så vågar jag erkänna det. ja, det är grymt att dricka bärs och spåra ur ibland, men jag har lyckats fira midsommar fram till morgonen nykter och kunnat konstatera att det var den bästa midsommaren på länge. och när jag igår var ute och festadede med de bästa utan något annat än alkoholfria drinkar i blodet hade jag så stört kul. detta är något fantastiskt, för det betyder att jag kan gå ut hur mkt som helst i sommar, trots att jag knegar och måste köra dagen efter. moget konstaterande? gårdagens natt lyckades liksom ändå bjuda på random samtal, sådana som jag tidigare bara trott gick att ha full. riktiga festare kan kröka nyktra. nu ska jag fortsätta mitt solande. hej hopp

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0