söndagsångest

sista dagarna på lovet har verkligen varit grymma! i fredags övertalade ebbajesper mig att bowla och som förväntat var jag kass men det var kul ändå, det dracks öl, vi drog vidare till Pub hörnet, på G, snodde en skylt... Sedan gick jag och Linnea och lade oss (lyssnade på Burning med Garou, våran låt) men vi han knappt komma till ro innan huset stormades av lite peppade människor och natten fortsatte ända till sju på morgonen och vi sov bort ännu en dag. igår flydde jag hemmet ännu en gång för att göra pizza och kolla film med syster och hennes familj. Nu sitter jag med söndagsångest och en hög med plugg som lämnats orörd under två veckors lov (jag har ju i och för sig jobbat hela lovet, det är min ursäkt för att jag inte gjort något) kommande vecka kommer suga apa, det är en sak som är säker. men nu är det bara en termin kvar av vidrig skola.
over and out

Kommentarer
Postat av: David

En tjugosjättedel kvar av skolan, en tjugosjättedel kvar! ;)

2011-01-10 @ 00:24:17
URL: http://davidgd.blogg.se/
Postat av: sanna

du och alltid dela upp tiden i delar... :P

2011-01-10 @ 19:16:21
URL: http://dewberry.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0