my b-day

hej. jag fyller år idag. jag känner mig lite äldre. iaf med tanke på att jag och linneh firades genom middag ute och sedan sitta och spela "med andra ord" och chilla i princip hela kvällen. sedan kom några lite mer taggade brudar och rörde om i den stilla grytan som vi kokat ihop hos Linnea. jag var nykter och körde hem kl 02 för att vakna i min egen säng, och även om jag var avis på brudarna som var råtaggade så vart det så värt det att väckas av en skönsjungande familj, pigg och utvilad! jag har fått vinglas, skinnjacka, pengar, reselakan (asbra till kuba) och lite skidprylar av familjen och massa poppiga grejer av vännerna. söta ni! snart ska säcken knytas ihop genom att Calle, Malin och Linnea ska komma hit och inviga min nya kaffeservis samt kolla Solsidan.
Med andra ord, jag har haft en fin födelsedag!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0