helgen i bilder

oh, jag vet att det är måndag och att dessa bilder nästan är ur datum men jaja, bättre sent än aldrig! vi kör det i en kronologisk ordning i bildform!

Fredagen inleddes hur bra som helst, jag tog nämligen mig själv i kragen och gymmade innan skolan. väl i skolan hade vi engelska, sedan fyllde vi bilarna och sp08 halkade runt på isen en timma. det var kul. men jag får så ont i fötterna! observera skridskoninjas!


I vanlig ordning festades det ordentligt för att hedra löningshelgen. ett förkrök hos bästa Nils som var annorluna och väldigt roande, jag gillar mina klassare - även om de är mongolida ibland!
Lördagen var... hysteriskt jävla kul ibland och väldigt jobbig mestadels. var inte på humör för att ta hand om konfrimander och mitt tålamod var sämst. man borde inte jobba med människor när man är så trött så man dör. ush. aja, är huvudet dumt får kroppen lida. hehe. Helgen avrundades med kalasgod middag på Ett Glas med päronen och en grym konsert på Teatern. med andra ord, en helt OK helg :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0