framtidsångest

har så mkt planerat och inbokat nu. högskoleprov, peace & love, kuba, prov, inlämningar, studentskivor, studenten. samtidigt som jag har panik för jag inte har planerat längre än till början av juli. jo, jag har sommarjobb så på den fornetn är det lugnt. jag kan glida runt och plocka varor, bo hemma ett tag till. men whatafuck ska jag göra sen i höst? vägrar bo kvar, vill verkligen härifrån. däremot vill jag inte flytta utolands fören till våren, för jag vill inte uppleva spanien under höst/vinter eftersom att det är vidigt väder även där i kombination med att husen saknar isolering och därmed är svinkalla då. nej, jag vill vara där när jag svettas ihjäl istället. men vad ska jag göra i spanien då? au pair? plugga spanska? plugga något annat? vad ska jag göra i höst om jag INTE vill bo i fucking norrtälje? you tell me!
öhhh.

Kommentarer
Postat av: linnea

eller så letar du och jag en trea och flyttar ihop i höst, i norrtälje skulle inte skada om jag fick bo med dig.

2011-02-15 @ 19:07:24
URL: http://linneakanske.blogg.se/
Postat av: sanna

vore typ hur jävla fint som helst egentligen, alla man tkr om lär ju ändå vara kvar ett tag till! snälla vi kollar!

2011-02-16 @ 20:54:47
URL: http://dewberry.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0