en lördag

högskoleprovet var långt ifrån min grej. ungefär lika bra på det som jag var på matte B och det säger en hel del... har en känsla av att jag får lita till mina betyg om jag ska komma någonvart som akademiker (vilket kommer räcka ganska långt) idag har jag utöver att spendera 8 timmar i skolan en lördag städat rummet, packat, fixat med hästen, ätit mat, insett att jag hatar att bo hemma. nu sitter jag och bränner skivor inför bussrasan till Idre imorgon och hatar att jag haft så mkt i veckan så jag inte hunnit planera min dag bättre. då hade jag haft det mysigt med vännerna istället, ebba som fyller år imorgon och allt. lyssnar på mumford & suns, för de påminner mig om henne <3 passar på att gratta henne här (kommer nog inte orka göra det klockan sex på morgonen...)
GRATTIS EBBA 19 ÅR. HJÄRTA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snutte då! ha en förjävla bra vecka nu! PUSS

2011-04-03 @ 08:42:02
URL: http://ebbalaine.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0