La cocaina no es buena para su salud

Hur bra dag som helst, dock längtar jag lite för mycket till julafton och en fin kamera så jag slipper skämmas för dåliga bilder som dessa! Pallar liksom inte ens redigera dem. Femkamp på det här viset är något jag rekommenderar, Go Cart, Seg way, sumobrottning, tjurridning och gladiatorkamp var grenarna vi tävlade i men det finns massa fler. Synd bara att Calle lyckades köra på mig med minibussen när han släppte av mig. Inte helt OK att köra över sin bästis, tur att jag är gjord av stål!

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag tycker bilderna var jätte fina och sån jävla tur att du är gjord av stål verkligen, stålkvinnan!!

2010-11-06 @ 13:35:42
URL: http://lovisanarhisblogg.blogg.se/
Postat av: sanna

Tack Lovisa men jag tror att det är faktumet att du är med på en av dem som förhöjer intrycket :D tur för Calle om inte annat, tänk om han hade kört över min fot?

2010-11-06 @ 15:46:04
URL: http://dewberry.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0