dag 9. ett beroende.

vad är jag inte beroende av? många förknippar mig nog med kaffe och det stämmer väldigt bra. men hur kul är det att skriva om då? vill nån läsa om mitt kaffeberoende finns ju bloggen www.utankaffeisjudagar.blogg.se (testade mig själv en gång och det gick bra) jag är beroende av att allt ska ske på mina villkor, mitt sätt att göra något är liksom det bästa och därför det enda rätta. jag tar gärna emot hjälp och förslag, men i slutändan vill jag liksom alltid bestämma. annars blir jag galen, även om det inte alltid märks så kokar jag inuti. är verkligen inte stolt över den egenskapen så jag döljer den så gott jag kan, speciellt med mina vänner (fast de märker det nog ändå) ingen skulle nämligen vilja vara min vän om jag alltid blev missnöjd så fort jag inte får som jag vill. haha.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0