dag 8. någon/något som får dig att skratta.

(min Gud vad jag är enormt jävla duktig på att hålla den här grejen igång, meningen är väl att man ska blogga varje dag men jag är väl lite för fin för det?)

Det finns så mycket/många som får mig att skratta så jag gråter; alla upptåg med vännerna, hemvägen från Mobergs, alla mina vänner, min bror, ja, till och med mig själv. Det jag kommer att tänka på just nu är juldagen, utgång stod på schemat och ja, vad ska man säga. Det var liksom en sådan vrickad kväll så att det inte går att skriva ner den i ord. Alla kort jag tog med mobilen, alla människor jag bad adda mig på fb, jag blev typ ollad och jag nöp Tage i tuttarna hela kvällen. Dör lite när jag tänker på det och kan inte bestämma mig om det var en kväll värd att minnas eller om jag ska radera den ifrån mitt huvud?
(vilket ego jag är som nämner mig själv i det här inlägget?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0