dag 2. dagen idag.

Idag var en såndär typisk dag då det egentligen inte hände någonting. Jag kom till skolan, lyssnade på redovisningar på religionen, spånade annonser med min projektgrupp, åt lunch, hade lång rast, skrev engelskaprov, skrev alt. medicin-prov, åkte bil med Ida, hämtade ut paket med kläder i, tog bussen hem, bråkade lite med pappa, bestämde mig för att vara snäll och installerade routern (så nu har jag bra Internet igen) Ja ni fattar, östkusten intet nytt. Har planer på att åka hem till Ida och kolla på Bonde söker fru, men vi får se om jag hinner eftersom stallet och hästen väntar i det extremt varma och gosiga vädret (märk min ironi) Shit vilken intressant människa jag är!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0