dag 1. någon/något som betyder mycket.

jag är omgiven av väldigt många fina människor och det är lite svårt att välja mellan alla dessa, men min bästa barndomsvän/partners in crime Linnea Närhi har en väldigt speciell och central roll i mitt liv. vi träffades första gången... när vi inte ens kunde krypa? ja, när vi var skitsmå helt enkelt eftersom vi är från samma by och det bara skiljer en dag mellan oss i ålder. lite stjärnsystrar sådär. sedan har vi varit med varandra hela livet, vissa perioder lite mindre  och andra desto mer. jag lärde mig cykla på hennes väg. jag lärde mig simma med henne i råda. jag lärde mig dansa nätterna långa med henne på moset. jag lärde mig vad en bästa vän är med henne hela livet. tror det kallas kärlek.

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh vad jag älskar dig

2010-12-13 @ 23:34:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0